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Old 22-jun-2007, 01:27   #61
geezup
Editor Marciano
yo supongo que tendrá muchas similitudes con CPS2 y parte del otro se habrá podido reutilizar... si no, es que el tío no ha dormido estos últimos días
   
Old 22-jun-2007, 11:00   #62
Nestoracebo
Marciano
 
Avatar de Nestoracebo
Dato que igual alguien no sabía...

Otra cosita sobre el emulador...al igual que la ultima version del Nebula Model 2 se puede utilizar mediante el simbolo del sistema pues ejecuta los juegos directamente es decir: si ejecutas "emulator sfiii" se carga el emulador y el street fighter 3 automaticamente, cosa muy util para los frontends..además hay una opcion que ejecuta los juegos a pantalla completa nada más cargarlos..

Como diria el presentador de Retrospecter....Un saludo freaks!! grgrgrgrgrgr ay mama
   
Old 22-jun-2007, 11:35   #63
PeterPunk
Editor Marciano
En la página oficial del Mame32: http://mame32qa.classicgaming.gamespy.com/ disponéis de una versión llamada Mame32b.116.2a que es una variante del 0.116u2 compilada con las últimas modificaciones de Haze. O sea con lo colores bien y casi todas las prioridades correctas. Además ElSemi va a arreglar el fallo de su CPS3 Emulator para las gráficas integradas de inicialización de texturas del DirectX, y puede que esta misma tarde libere la siguiente versión del emulador, que tiene los mismos avances que el driver de Haze para Mame.
   
Old 22-jun-2007, 12:38   #64
Rao
Marciano
 
Avatar de Rao
Joé... y yo sin los chd's...... se me había olvidau
   
Old 22-jun-2007, 13:55   #65
LOI
Editor Marciano
Los avances de Haze:

Quote:
CPS3 Palettes

I think I’ve fixed the palettes. There was a single bit to select which one to use (the one in the main list, or the one in the sublists)

not tested too much so far, but everything I’ve seen looks much better. The only ‘bad’ colours I can see now are where there should be shadow sprites / alpha blending effects.

»» http://haze.mameworld.info/2007/06/21/cps3-palettes/
Y además un MAME para jugar a los juegos CPS-3 en internet via Kaillera:

UNOFFICIAL Kaillera Support

Editado por LOI en 22-jun-2007 a las 13:58.
   
Old 23-jun-2007, 16:00   #66
LOI
Editor Marciano
CPS3 Emulator Preview 2 Test version

Quote:
This is a preview version of my CPS3 emulator. Here you
can see the current work-in-progress state of the emulation.

I've fixed some problems in the emulation:
Color palettes seem right now
Fullscreen Zoom
Sprite Zoom
Linescroll

The priorities have improved but they aren't fully right yet (mainly in jojo games).
Shadow/alpha is still missing.
Linezoom is missing, but I haven't found a single place where it's used.
Sean stage in sf3ng doesn't crash now, but shows garbage in the bg.

I've added an entry to the ini so you can switch the region (except for
warzard that it won't boot unless region is Asia)

I've also tried to fix some problems that people were having with
some old and integrated graphics chipsets. Probably some problems
have been fixed, but there might still be some around.
You can now also try to fix the renderer to the vsync of your monitor
with an option in the ini file (ForceSync).



CPS3 Emulator Test Version 2. This package includes both the normal and MultiCPU versions exes.
If you have graphics problems and are using the MultiCPU version, try with the standard version

UPDATE: I've noticed that I disabled the image filtering in fullscreen. I've updated the package with an exe that works like the old version
you can get the unfiltered version by setting FilterTilemaps=0 in the ini.
Descargar
   
Old 23-jun-2007, 16:09   #67
LOI
Editor Marciano
Haze’s Mame WIP - Full Screen Zoom

Quote:
I’ve come up with a preliminary implementation of Full-screen zoom, used pretty heavily by JoJo and Warzard.

Right now the code assumes that the view will never be zoomed more than twice the normal visible area away, as it’s a framebuffer zoom I’d expect there to be some sensible limit in hardware such as this, although testing on the real hardware would be good.

Test source code can be found at http://haze.mameworld.info/misc/cps3_220607_fsz.zip Again I’m not posting binaries.

Note, I haven’t managed to fix the reported crash in SFIII NG, I’m looking into it now.
Más información
   
Old 23-jun-2007, 16:16   #68
Paul Sernine
Moderador
 
Avatar de Paul Sernine
Es increible la velocidad a la que avanza esta gente
   
Old 23-jun-2007, 21:58   #69
sniperpain27
Marciano
 
Avatar de sniperpain27
ellos mismos lo han dicho , una vez desencriptado es comer y cantar.
   
Old 25-jun-2007, 10:03   #70
cgarc14
Usuario registrado
BUFFF!!!! Estos tíos son la leche. Que ganas de probar esos juegos, sobre todo los de Street Fighter